Košík

Váš košík je prázdný

Reklamace zboží

Zjistili jste vadu na výrobku, nebo výrobek přestal fungovat v průběhu běžného používání? Pokud je výrobek v záruční době, neváhejte a kontaktujte nás.

Pošlete nám popis závady na flbrany@flbrany.cz nebo využijte kontaktní formulář na této stránce, případně nás můžete kontaktovat poštou na adresu:
FLbrány s.r.o.
Nádražní 323,
378 16 Lomnice nad Lužnicí 

a domluvíme se na jejím odstranění. 

K dopisu či e-mailu přiložte důležité informace, na jejichž základě bude možné výrobek vyreklamovat. Budeme od Vás potřebovat: 

Předmět reklamace
- Název výrobku a upřesňující informace
- Cena výrobku
- Číslo účtenky / objednávky / faktury
- Datum nákupu

Informace o Kupujícím (zákazníkovi)
- Jméno a příjmení, popř. název firmy, na kterou byl výrobek zakoupen
- Kontaktní údaje (e-mail, telefon, číslo účtu)

Preferovaný způsob vyřízení objednávky
- Uvítáme i fotografii závady, kopii účtenky nebo jakýkoliv jiný materiál, který je s reklamací spojený a přijde Vám důležitý. 

Poskytnutím výše uvedených údajů berete na vědomí, že znáte podmínky zpracování osobních údajů.

Co byste měli ještě vědět? 

Kupující je v souladu s § 2104 povinen zboží podle možnosti prohlédnout co nejdříve po jeho převzetí a přesvědčit se o jeho vlastnostech a množství. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku vzniklé při přepravě již není možné uznat.

Pokud při doručení zjistíte, že je zboží poškozeno, je vyhotoven záznam o poškození. My vám poskytneme přiměřenou slevu z dodávky nebo Vám dodáme jiný výrobek bez vady.

Před prvním použitím doporučujeme prostudovat návod k použití či návod na obsluhu a případné záruční podmínky a následně se těmito informacemi důsledně řídit, v opačném případě se vystavujete nebezpečí, že svým nesprávným užíváním věc poškodíte a nebude moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti prodávajícího za vady. 

Na vyřízení reklamace máme 30 kalendářních dnů od doručení podkladů, na jejichž základě bude možné výrobek vyreklamovat. Budeme se však snažit reklamaci vyřídit co nejdříve, bez zbytečného odkladu. 

Doba pro uplatnění práv z odpovědnosti prodávajícího za vady u zboží nakoupeného prostřednictím internetového obchodu začíná běžet převzetím věci kupujícím a trvá 2 roky (24 měsíců). Na jaké vady se reklamace vztahuje si můžete přečíst v reklamačním řádu.

Pokud jste zjistili, že záruční lhůta na výrobek již uplynula, jedná se o pozáruční servis. I v tomto případě nás můžete kontaktovat a my se pokusíme vám pomoci.

Pod tímto odkazem se můžete seznámit s kompletním Reklamačním řádem našeho e-shopu.

Přečtěte si také naše Obchodní podmínky